Direktlänk till inlägg 28 juni 2007

har

Av Minna - 28 juni 2007 10:34

Har inte så mkt att skriva idag!

Minna

 
 
Ingen bild

suomi

28 juni 2007 17:35

hej hej! jag måste åka nu komenterar snart...byebye

 
Ingen bild

suomi :)

28 juni 2007 21:01

hej minna! jag kunde inte komentera färdigt förut så jag passar på nu...:)
det är bra tycker jag för att jag har ju ingen msn eller så , men jag kan ju komentera på era bloggar.ja jag komenterar ju egentligen inte på riktigt men jag menar att jag liksom pratar med dig.det är ju nästan precis som sånadär mail och sånt.

 
Ingen bild

suomi

28 juni 2007 21:05

fin blogg förästen...
the simpson!

 
Ingen bild

suomi

29 juni 2007 07:12

Hej minna, jag vet att du inte är vaken men när du läser det här så ring inte mig för jag är ju hos pappa.men annars kan du om du vill ringa till mamma och berätta det och så ringer hon och berättar det...ok?
iallafall..jag vet ju att signe ocj linn har bloggar men vet ej vad de heter?:)...
ring oberätta för mamma är du snäll..hejdå! kommer att komentera när jag är hos pappa också.hahahaahahahahahahahaahahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 
Ingen bild

suomi

29 juni 2007 08:14

du minna, kan inte du prova att gå in på
www.123spela.se en gång och gå in på hjärnjumpa och spela ett spel som man ska hänga en gris.jag vill se om det funkar hos dig... när jag skriver så känns det som om jag pratar med dig fast du inte lyssnar eller att jag inte får något svar.man kan ju inte skicka som på msn och hotmail och så men jag tycker att det är roligt att skriva till dig för det känns som det är en bok jag skriver i. kul att du har en ny hobby! men du gillar väl fortfarande
THE SIMPSONS? DET gör iallafall jag! :0 HEJDÅ!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minna - 2 januari 2008 21:46

Hej!Klockan är nu snart tio, det är Onsdag. Tror jag...? Jag e fortfarande i Gbg (göteborg för raaj som inte vet) ska kanske åka hem på lördag eller fredag. Har vart här länge nu, och vill vara hemma lite innan skolan börjar...! Fan! Skolan... Blööö!...

Av Minna - 30 december 2007 14:21

 Okej, nu vart d ett tagsen som jag skrev på min blogg. Men jag glömmer boirt, d e så mkt annat nu. Nu är jag iaf i GBB (Göteborg) o bor i min syrras lägenhet. Hon o hennes pojkvän e i Brasilien. Dom har iaf varmt....! Här i Gbg är det kallt, men id...

Av Minna - 14 november 2007 18:51

Hej! Nu har jag för en gångs skull kommit på lösenordet till min blogg! Jag minns det aldrig! Sbart är det "Vi i femman" Det ska bli kul! Har inte så asmkt att skirva men men...     Snygg giraff va!? Jag tar lite sånna smajlisar från www.piraten.se ...

Av Minna - 24 oktober 2007 18:44

Hej! Asså, fan va mkt läxor vi får! Hinner typ inte me alla!!! Idag har vi haft 2 engelska läxor, geografi, svenska och matte! Och musik, men den måste jag inte göra nu...xD Men matten tog bara 3 min typ, decimaltal... x'D I geografin ska vi jobb...

Av Minna - 20 oktober 2007 14:57

Hej! Här är ett par bra låtar som du borde lyssna på: 1. Panic! At the disco - I write Sins not tradegies 2. Akon - Sorry, you can put the blame on me 3. Tokio Hotel - Moonsoon ( hur stavas det!?) 4. Jeff Porcaro - Rosana ( Z eller S!?) 5. TIGA - You...

Presentation

Omröstning

Gillar du dej själv?
 Ja, mkt jag älskar meej!
 Ja
 Ibland, oftas inte
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards