Alla inlägg under januari 2008

Av Minna - 2 januari 2008 21:46

Hej!
Klockan är nu snart tio, det är Onsdag. Tror jag...?

Jag e fortfarande i Gbg (göteborg för raaj som inte vet) ska kanske åka hem på lördag eller fredag. Har vart här länge nu, och vill vara hemma lite innan skolan börjar...!

Fan! Skolan... Blööö! Orkar inte det, man blir bara så trött på det ibland. Trots att man har vart ledig flera veckor!!!

Jag ska inte äta godis från och med Måndag. Man blir så jävla fet! Jag e det, ingen annan tycker det. Bara jag, men vad fan! Orka bry sej om vad nån annan tycker om en!! Eller!? xO

Jag känner mej ensam. Känns som om ingen annan i hela världen gillar mej, fast jag vet att iaf nåra gillar mej. Men själv, så anser jag att jag e dum. Jag menar jag e d... Jag hatar mej... Jag e fet, ful, hatad, dum osv.!!!

Jag ösnkar att jag inte fanns, some times! ... xO


Hejdå. Önska mej INTE lycka till! x@

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Gillar du dej själv?
 Ja, mkt jag älskar meej!
 Ja
 Ibland, oftas inte
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards