Alla inlägg under juni 2007

har

Av Minna - 28 juni 2007 10:34

Har inte så mkt att skriva idag!

Minna

Av Minna - 28 juni 2007 10:30

HEJ!!

har ej så mkt att skirva...

Hej då!

Av Minna - 26 juni 2007 15:26

Hej allihopa!

Jag har fått en ny kul hobby.

Spela in filmer!!
Jag har ingen filmkamera, men jag kan spela in filmer med min digitalkamera.

Jag spelar oftast in filmer med min lilla syster och Linn.

den första vi gjorde är bäst.

Än så länge i alla fall!

Idag gjorde vi en som hette...

Äm, jag vet inte.

Men det hanslde om en tomte i alla fall.

Vi har ej döpt den än...

Oj, vädret skiftar fort idag!

När vi va ute och spelade in filmen va det sol.

Nu ösregar det!

Haha, nu skulle det vara perfekt att spela in en...

Hmm, en regnig film! :P

Nä, nu ska jag gå till dom andra och käka plättar och planera nästa film!

Ha det bra!

// Minna

Av Minna - 25 juni 2007 11:36

Hej!

Det va ett tagsen jag skrev nu..

Men jag har inte haft tid och lust..

Nu är det ju sommar så jag har varit ute en del.

Igår va vi hos Per och Inger.
DOm har 20 st kossor.

Min sysslig och Manda red på dom.

Eller ja, dom satt bara på dom. Men inte jag"

Jag vågade inte...

Men Signe satt oxå på dom ja...

Nus ska gå ut i det fina vädret!
Hej då!

Av Minna - 20 juni 2007 11:36


Hejsan!
Detta är ett ställe som jag och min familj va på i danmark. Detta är en kväll när jag va ute och gick med pappa. Jag tog ganska så mkt kort med min kamera. Jag fick den när jag fyllde år. men tycker inte ni oxå att den va fin!?

Jag tro att det är min favorit bild just nu, faktiskt!

Nu ska jag snart gå ut och plocka lite i mitt land. Men jag behöver nog inte vattna dom för det regnade här igår...

Sen ska jag städa mitt rum!

nu ska jag inte skirva mera...

// Minna

Av Minna - 19 juni 2007 22:12

Go kväll!

Ja, så solen kom i alla fall!

// Minna

Av Minna - 19 juni 2007 10:16

Hejsan på er alla!

Ja, min "bön" funkade i alla fall.

Det blev fint väder!

Fast jag visste inte att vädret kunde kolla på andras bloggar...

Jaja...

Idag kommer i alla fall en kompis til mej.

Det ska bli kul!

Hoppas att vi kan bada.

För det kanske är varmt i luften men kallt i vattnet....

Jajaja, nu ska jag äta frulle!

//Minna

P.S Bada mkt medan det är varmt!! D.S

Av Minna - 18 juni 2007 21:03

" Hej och välkommen till dagens väder"

"Resten av hela den här pissig månaden kommer det att bli SKITÄDER!"

"Alla som inte vet det, nu vet ni det!"

Allt för mej!

SÅ skulle en väderleks rapport se ut denna månaden!! Det kommer la att bli skitväder resten av sommaren!

Det är faktiskt inte kul att sitta och glo ut genom fönster hela lovet!

Så detta säger jag till vädret:

Snälla, snälla! Kan du inte göra så att det bli SOL i alla fall en vecka!!??

Det va allt för mej denna pissiga sommardag....

Hej då!

//Minna

Presentation

Omröstning

Gillar du dej själv?
 Ja, mkt jag älskar meej!
 Ja
 Ibland, oftas inte
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards