Alla inlägg under juni 2007

Av Minna - 14 juni 2007 16:53

         

Hej!

I morron ska vi till Liseberg!

Woohoo, va det ska bli kul!

Jag ska åka flumeride minst 5 gånger innan jag åker hem.

Jag ska till stenungsund till ett par kompisar efteråt.

Det ska oxå bli kul!

Jag har kompisar på Island.

Jag träffar dom typ 1 gång varje år!!

Och dom kommer i morron till dom vi ska till.

Vi ska nämligen ha Tjejfest där...

Ja, nus ak jag la ta och sluta skriva!

Ni orkar väl inte läsa allt....

Ha det bra och åk till Liseberg snart! ;)

Minna

Av Minna - 14 juni 2007 11:10

Ja, det vart det sommarlov igen då!

Nu kan man äntligen pusta ut!

Jag längtar tills det blir Fredag, för jag ska till Gbg då!

Till Liseberg!!!!

Ha det gott!

Minna

Av Minna - 13 juni 2007 18:24

Ja, nu är det bara 14 timmar kvar tills jag och kanska hela min skola ska gå upp och göra sej i ordning till skolavslutningen.

Men jag längar inte tills min klass står där mitt i kyrkan och ska sjunga en massa sånger som jag inte kan....Skoja bara jag kan alla!

Nu sitter min lilla syster och bråker me mej!!

Bäst att jag slutar skriva...

Ha det bar och sjung fel!:P

Minna

Av Minna - 13 juni 2007 15:36

Hej! Bara så att alla vet...Jag älskar The Simpsons!!!!

Av Minna - 13 juni 2007 13:41

Hej på er alla!

JA!! I morgon är det skolavslutinig! Det ska bli så skönt me sommarlov.

Någon som håller me mej?

Hej då och ah ett skönt lov!

Av Minna - 12 juni 2007 11:26

Hej på er alla!

Nu är jag i skolan och vi ska snart åka och bada.

Det ska bli kul!

Hej då på er alla!

Minna

Av Minna - 11 juni 2007 19:55

 Hej!

Snart ska jag sova. Ville bara visa denna smilsen!

Gonatt!

Av Minna - 11 juni 2007 17:44

Hej!

Alltså, säg inte att jag skirver mkt på en dag!

För det är så kul att skriva...

Det skulle vara kul om ni komentarde det jag skirver om.

Det är kul att läsa sånt!

Jag va och badade nyss.

Det va inte alls kallt i vattnet!!

Detta är min frökens blogg.

Om någons skulle vilja kolla på hennes!

www.teacher.bloggagratis.se

jag tror att hon skulle bli glad då!

Hej då!

Presentation

Omröstning

Gillar du dej själv?
 Ja, mkt jag älskar meej!
 Ja
 Ibland, oftas inte
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards